петък, 11 март 2011 г.

Второто от ритъмските - с Twisted Individual


 позакъснях с второто, за това пък днес ще ви пусна две...

Криви и Щастливи

Малко преди да започне рождения ден на HMSU в Black Box гостите за вечерта британският дръмендбейс ди-джей Twisted Individual  и неговият съучастник MC Biggie решиха да отговорят на няколко въпроса за Ритъм. В сумрака на чилаута не се сдържах да ги попитам за нелегалните им дейности, преди  разговорът да се отклони в обичайната парти тематика, подбутван от саундчека на горния етаж .

Срещнали се покрай една пиратска радио програма. Как стават тези работи?

Twisted : Точно започвам пак да излъчвам пиратското си шоу, върнах се в Лондон, и пускам по Куул ФМ. Много съм го правил преди, така се става диджей – пращаш касетките с миксовете си по радиата, и чакаш да ти се чуе името в ефир. Адкси забавно е.
  
MC Biggie : И аз започнах така, с Куул ФМ в Бирмингам, по това време в града нямаше много интерес към дръмеднбейса, така че един тип реши да направи Куул ФМ,  Бях там шест години, по цяла седмица - това създаде репутацията ми.

Как се прави пиратски радио?

Biggie : Първо, трябва да не те е страх, после ти трябва много висок блок. На него слагаш гоям предавател, който приема от студиото и излъчва в радиус 70 -80 км. За студиото ти трябват само пулти, и малък предавател.

А полицията?

Biggie :  Трудно ще те открият, рисковано е само монтирането на големия предавател.

Как се събрахте?

Twisted : Покрай бирмингамското Куул ФМ, направих едно шоу там, харесахме работата си, после непрекъснато го засичах по партита.

Biggie :  Срещахме се все по-често, аз пеех по различни рейвове. Един ден той ми се обади и ми каза “идвай” (на колоритния английски на Биги това звучи като : yo, bigs cum da’n)  и това беше, паснахме си.

Как решихте че ще се занимавате именно с дръмендбейс?

Twisted :  Влюбих в него от първо слушане, започна се с хардкор, тогава още ходех на училище, после постепенно еволюира до джънгъл и дръмендбейс, и съвсем зе завладя.

Biggie :  Музиката ме избра. Израстнах с денсмузиката в Бирмингам. Най-много харесвах брейкбийт, също ейсид хаус и джънгъл, и съвсем естествено стигнах до дръмендбейса.

Емситата поети или музиканти са?

Biggie : Зависи, за всеки е различно. Поезията е експресия, докато mс-ing-ът е вайб към музиката, почти като още един инструмент, за мене е по-скоро музика.  

Какво очаквате от тълпите?

Biggie : Да ми покажат че им е гот. Аз съм от този тип дето обичат да викат разни неща, и очакват тълпата да ги повтаря. Искам взаимодействие.

Twisted : Искам да видя усмивки на лицата, ръце във въздуха, добри вибрации, така че и аз да се забавлявам.

А кога си се забавлявал най-много?

Twisted : Доста пъти. Май най-гот беше на “Miami Conference”

Вiggie : Страшен пек.

Тwisted : Tолкова  беше горещо че плочите ми се разтапяха.

02.04.2006



Няма коментари: